To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Tips για business visitors fro Sojern

Sojern: Διακοπές και επαγγελματικά ταξίδια - 5 τρόποι να προσελκύσετε πελάτες.
Πέντε χρήσιμα σημεία που βοηθούν τις τουριστικές επιχειρήσεις στον εντοπισμό και την προσέλκυση ταξιδιωτών, τη σωστή στιγμή και με το σωστό μήνυμα, αναδεικνύει η ταξιδιωτική πλατφόρμα Sojern.
Σύμφωνα με έρευνα της The GO Group, το 15% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και το 21% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές, προτίθεται να ταξιδέψει περισσότερο το 2017 σε σχέση με το 2016.
Έτσι, δεδομένου ότι ο ταξιδιωτικός σχεδιασμός παίζει σημαντικό ρόλο στις συνήθειες αναζήτησης και κράτησης ταξιδίων, η Sojern βάσει ερευνών της εξειδικευει τις σωστές επιλογές για τις τουριστικές επιχειρήσεις…
1. H αναζήτηση είναι «must» και για τις 2 πλευρές | Σύμφωνα με την Google το 60% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές και το 55% των ταξιδιωτών σε επαγγελματικό ταξίδι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για τον προγραμματισμό του ταξιδίου. Μία ισχυρή στρατηγική σε επίπεδο SEO και SEM είναι κρίσιμης σημασίας στο να διασφαλισθεί ότι το brand κάθε επιχείρησης έχει σωστή τοποθέτηση στη σελίδα αποτελεσμάτων.
2. Στα επαγγελματικά ταξίδια υπάρχει η τάση για κράτηση την τελευταία στιγμή | Σύμφωνα με την έκθεση της Sojern «From Search Engine to Booking Engine», το 49% του συνόλου των πτήσεων και το 72% των ξενοδοχείων που αφορούν επαγγελματικά ταξίδια δέχονται κρατήσεις λιγότερο από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι.
Εάν η τουριστική επιχείρηση δραστηριοποιείται στην αγορά επαγγελματικών ταξιδίων, θα πρέπει να αντιληφθεί ότι οι δυνητικοί πελάτες της θα λαμβάνουν αποφάσεις αγορών πολύ γρήγορα. Η Sojern προτείνει τη χρήση δυναμικών διαφημιστικών κειμένων στα social media και άλλα κανάλια με διαθεσιμότητα και ρυθμό πληροφόρησης σε πραγματικό χρόνο που οδηγούν τους ταξιδιώτες σε κράτηση.

3. Τα επαγγελματικά ταξίδια δεν έχουν κακές επιδόσεις, όμως υπάρχει χώρος για βελτίωση | Σύμφωνα με το Skift, 3 στους 4 ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους, αναφέρουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια δίνουν την αίσθηση της περιπέτειας και διαμαρτύρονται για έλλειψη πρόσβασης σε υγιεινό φαγητό.
Οι ξενοδόχοι μπορούν να ενισχύσουν διαφημιστικά τους χώρους άθλησης που διαθέτουν ή να προωθούν επιλογή υγιεινού μπουφέ για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν τη φόρμα τους στα επαγγελματικά ταξίδια.
4. Οι κρατήσεις για ταξίδια αναψυχής γίνονται σε πιο αργούς ρυθμούς | Στα ταξίδια αναψυχής, οι ταξιδιώτες τείνουν να προγραμματίζουν για πολύ μεγάλες περιόδους. Σύμφωνα με την Sojern, το 46% των πτήσεων και το 30% των ξενοδοχείων δέχονται κρατήσεις περισσότερες από 60 ημέρες πριν την αναχώρηση.
Τα τουριστικά brand που επιθυμούν να στοχεύσουν σε αυτή την αγορά ταξιδιωτών, διαθέτουν περισσότερο χρόνο για να τους πείσουν να επισκεφθούν τον προορισμό. Από την άλλη, τον ίδιο χρόνο έχουν και οι ανταγωνιστές. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να παραμείνουν στον ανταγωνισμό με εντυπωσιακά βίντεο και με αλληλεπίδραση με εφαρμογές στα social media όπως το Facebook Canvas, προκειμένου να επηρεάσουν την επιλογή των καταναλωτών.
5. Η αγορά ταξιδίων αναψυχής αναπτύσσεται | Σύμφωνα με την Deloitte, η αγορά ταξιδίων αναψυχής στις ΗΠΑ αναμένεται να ενισχυθεί ιδιαίτερα το 2017 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία, αλλά και μια πρόκληση για τα ταξιδιωτικά brand τα οποία αναζητούν την αγορά-στόχο τους. Η αξιοποίηση των δεδομένων είναι στοιχείο-κλειδί στην ανάπτυξη ενός πραγματικά επιτυχημένου σχεδίου μάρκετινγκ, για την προσέγγιση κοινού και την απόκτηση πελατών από αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου