To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Restart tips

RESTART TIPS
· https://greektourism.withgoogle.com/?gclid=CKr9goirs8sCFUefGwodlEAB9A
· Αξιοποιήστε το διαδίκτυο στο έπακρο
· Μέσα από το Grow Greek Tourism Online σας δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξετε τις ψηφιακές σας ικανότητες και να βελτιώσετε την online παρουσία της τουριστικής σας επιχείρησης, εντελώς δωρεάν. Παρακολουθείστε το.
· https://greektourism.withgoogle.com/
Απευθυνθείτε σε ένα ειδικό της αγοράς:
· Αυτός μπορεί να σας πει τα παρακάτω:
· Ελέγξτε αν έχετε καλές φωτογραφίες στο website σας
· Αν η ιστοσελίδα σας είναι εμπορική
· Αν έχετε καταχωρηθεί στους κατάλληλους On Line Agencies (OTA)
· Αν έχετε καλή παρουσία στις σελίδες αξιολόγησης.
· Έχετε υπ' όψιν σας ότι σήμερα η Ισπανία κερδίζει από το Ιντερνέτ 48% κρατήσεις, η Ιταλία 24% και η Ελλάδα 10%.
· Διανέμετε το προϊόν σας σε τουριστικά γραφεία ανά τον κόσμο Off Line Tourist Agencies.
· Διανέμετε το προϊόν σας σε On Line Travel Agents
· Επιβεβαιώστε αμέσως τις κρατήσεις σας

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΙΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ)
· Δίνω έμφαση στην διαφήμιση και τις πωλήσεις. ΠΩΣ
· Επανασχεδιάζω το website της επιχείρησης (νέο design) και αφήνω να βγει προς τα έξω μια μοναδική ιστορία, (πολλές άλλες επί μέρους ιστορίες που στόχο έχουν να πουλάνε υπηρεσίες transfers, εκδρομές, tour, εισόδους σε μουσεία κλπ)
· Kάνω διαφήμιση με ad wards και face book
· Προσελκύω μέσα από τα social media τους υπάρχοντες και τους εν δυνάμει πελάτες ώστε να τους καταστήσω έμπιστους με το ξενοδοχείο.
· Κάνω Search Engine Optimization (SEO) και διαδίδω το ξενοδοχείο σε διάφορους travel bloggers ανά τον κόσμο, δημιουργώντας κατάλληλο περιεχόμενο και ένα δίκτυο τουλάχιστον από 100 bloggers.
· Κάνω e-mail marketing εγγεγραμμένους στους καταλόγους μου αλλά και νέους πελάτες.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ)
· Ενισχύω τους δεσμούς των πελατών με το ξενοδοχείο μου με διάφορους τρόπους όπως tips, local info guides, εσωτερικό κύκλωμα τηλεόρασης με προβολή σποτ υπηρεσιών, δραστηριοτήτων (εκδρομών, περιπάτων κλπ)
· Καλώ τους πελάτες σε κοινή δράση - επικοινωνία μέρα την μέρα και αφήγηση δικών τους εμπειριών με φωτογραφίες, βίντεο και άλλα μέσα ώστε να δημιουργηθεί πρωτογενές περιεχόμενο χρηστών (UGC)
· Προσπαθώ να καλύψω το κενό μεταξύ on line και off line παρουσίας με εμπειρίες πελατών off line. Αυτό είναι πολύ σημαντικό ώστε να προσελκυστούν ή να δημιουργηθούν νέοι πρεσβευτές στην on line κοινότητα.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (Η ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ)
· Να κάνω έρευνα ικανοποίησης πελατών με διάφορους τρόπους ένας εξ αυτών είναι το ερωτηματολόγιο. Μετά να το διανέμω στα social media και αλλού.
· Να δημοσιεύσω πρωτογενές περιεχόμενο και να προκαλέσω ώστε να αυξήσω την φήμη του ξενοδοχείου.
· Να κάνω το κατάλληλο e-mail marketing επικοινωνώντας με τους πελάτες του ξενοδοχείου και καλώντας τους να αναρτήσουν περιεχόμενο από εμπειρίες παραμονής στα social media.
ΠΩΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ;
Αναλύοντας τις συμπεριφορές των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της παραμονής των και σχηματίζοντας την δική σας στρατηγική πρόταση για τις παραπέρα πωλήσεις. Στην συνέχεια βάλτε σε εφαρμογή το στρατηγικό σας σχέδιο εκτιμήστε τα αποτελέσματα στο τέλος της χρήσης και καλύψτε τα κενά σας.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ:
· Διαχειριστείτε σωστά τις κρατήσεις
· Πάρτε μέρος σε διεθνείς εκθέσεις
· Συμβληθείτε με (παραπέρα) on line πρακτορεία
· Συμβληθείτε με (παραπέρα) off line πρακτορεία
· Κάντε revenue management
· http://www.customer-alliance.com/en/articles/hotel_revenue_management_1/
· Κάντε yield management (απόδοση δωματίων)( απόδοση παραγωγής εσόδων δωμ.)
· http://www.xotels.com/en/revenue-management/revenue-management-strategies-for-hotels
· http://scholarship.sha.cornell.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1485&context=articles
· Μελέτη Ανταγωνισμού
· Ανάλυση Αγοράς.
· Αναζητείστε νέες αγορές (local + διεθνείς)
· Διαχείριση On Line Ταξιδιωτικών Γραφείων (e-commerce optimization)
· Καινοτομία και συνεργία
· Δημιουργία νέων εμπειριών μέσα στο ξενοδοχείο.
ΜΕΤΑ ΤΙ ΚΑΝΩ;
· Απευθύνομαι στο σώμα της επιχείρησης
· Αυτό απαντά:
· Θα κάνω τα παραπάνω γιατί κανένας άλλος δεν είναι πιο ειδικός από μένα..
· δηλαδή..
· Θα παρακολουθήσω το σεμινάριο της Google
· Θα χρησιμοποιήσω ή θα αναβαθμίσω τα εργαλεία που μου προτείνει..
· Θα κάνω τον αυτοέλεγχο που μου προτείνει και άλλους ακόμα.. σε ορισμένο χρόνο..
· Θα συνδεθώ με άλλους ομοειδής μου επαγγελματίες μέσω των ενώσεων προκειμένου να τύχω καλλίτερης ενημέρωσης και αντιπροσώπευσης για τα θέματά μου.
ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΙΣΤΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΣΩ ΝΕΟ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
· Διανομή στους συντελεστές της λειτουργίαw του ξενοδοχείου
· Εκπαίδευση και εντολές
· Έλεγχος.
· ..................................................................................................
Κέντρο Πολιτισμού Ιδρ. Στ.Νιάρχος
(Πληροφορίες για το ΚΠΙΣΝ εδώ).
500 δημοσιογράφους κάλεσε η Ειδική Συμβουλευτική Επιτροπή του Ελληνικού Δημοσίου για ενημέρωση, επίσκεψη και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για το ΚΠΙΣΝ (Ανταποκρίθηκαν 50)
Την συνεδρίαση η επιτροπή δημοσιοποίησε σε video, μέσω του οποίου, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να γίνει άμεσος κοινωνός της εξέλιξης του έργου το οποίο βρίσκεται στην τελική του φάση, πριν την παράδοσή του στις 31/3/2016, στο ίδρυμα και στη συνέχεια στο Ελληνικό Δημόσιο.
Χαρακτηριστικά, στον ιστότοπο http://www.snf.org σημειώνεται: "Η απόφαση του Ιδρύματος να καταστήσει τις συναντήσεις της Ειδικής Συμβουλευτικής Επιτροπής του Ελληνικού Δημοσίου με το ΙΣΝ για το ΚΠΙΣΝ ανοιχτές στο ευρύ κοινό, μέσω ζωντανής μετάδοσης, πηγάζει από τη δέσμευσή του να δημιουργηθεί ένα έργο που θα ανήκει στην ελληνική κοινωνία και θα προάγει, στο σύνολό του, την αξία της διαφάνειας και την ιδέα της προσβασιμότητας.."
Είναι γεγονός ότι εδώ και 3 χρόνια είδαμε να εξελίσσεται ένα "θαύμα" για τα ελληνικά κατασκευαστικά δεδομένα. 'Ενα επίπεδο τοπίο να αλλάζει μέρα με τη μέρα και μία καλλιτεχνική Ακρόπολη να ορθώνεται στα πόδια της Αθήνας, όχι σε αντιπαράθεση με την κλασσική, αλλά σαν προέκτασή της. Η ιδέα της επίσκεψης της Αθήνας ως τόπου τουριστικής λατρείας του αρχαίου ελληνικού πνεύματος ενισχύεται.
Το γεγονός που συντελέστηκε από τεχνολογικής και πολιτιστικής αξίας είναι ανυπολόγιστο. Τα μεγάλα οφέλη του έργου σίγουρα θα απολαύσουν οι επόμενες γενιές
Το Nestorion Hotel βρίσκεται μια ανάσα από το ΚΠΙΣΝ. Τα οφέλη που θα προκύψουν, ακούγοντας τις τοποθετήσεις των παραγόντων, μπορούμε να τα συνοψίσουμε ως εξής.
Γίνεται σύντομα νέος προορισμός για τους κατοίκους και επισκέπτες της Ελλάδος, με προσέλκυση νέων ομάδων επισκεπτών και Τουρισμού και ενίσχυση της τοπικής αγοράς.
Οφέλη από την επέκταση της τουριστικής περιοχής πέραν του ιστορικού κέντρου και της τουριστικής περιόδου.
Θα συμβάλει στην μεταμόρφωση της Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού, σε πολιτιστική Λεωφόρο, όπου θα συνυπάρχουν πλέον πάνω από 4 πολιτιστικά κέντρα (Μουσείο Ακροπόλεως, Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, Πολιτιστικό Κέντρο Στέγη Ωνάση, Ευγενίδειο Ίδρυμα Πλανητάριο, ΚΠΙΣΝ).
Οφέλη από τη γενικότερη διεθνή προβολή της Ελλάδος και την αναγέννηση του πολιτισμού.
Οφέλη από τη δραστηριότητα του νέου Συνεδριακού Κέντρου εντός ΚΠΙΣΝ.
Οφέλη από την Εθνική Βιβλιοθήκη καθ ότι θα διευρυνθεί το κοινό της και θα γίνει πόλος ενδιαφέροντος σε παραπέρα Έλληνες και ξένους μελετητές.
Οφέλη από την ενίσχυση των μέσων πρόσβασης σταθερής τροχιάς με σύνδεση μετρό Αμαρούσιο, Φιξ, ΚΠΙΣΝ, Γραμμή 4.
Οφέλη από την ανάπλαση της παραλίας.
Οφέλη των Δήμων Καλλιθέας, Ταύρου, Μοσχάτου, Νέας Σμύρνης Αλίμου από κρατικά χρηματοδοτικά εργαλεία για έργα και υπηρεσίες υποστήριξης.Θα ενισχύσει την δημιουργία ενός πολιτιστικού πόλου στο παράκτιο μέτωπο της Αθήνας.














Πρόγραμμα Restart

Α. ΕΛΕΓΧΟΙ - ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ

1. Έλεγχος φωτογραφιών του website..
2. Έλεγχος φωτογραφιών του booking com..
3. Έλεγχος φωτογραφιών του expedia..
4. Έλεγχος φωτογραφιών του webhotelier..
5. Κατάλογος OTA - ON LINE TOURIST AGENCIES..
6. Έλεγχος εμπορικότητας ιστοσελίδας www.nestoriohotel.gr Κατάλογος διανομής ξενοδοχείου στα OffLTA..
7. Κατάλογος διανομής ξενοδοχείου στα OnLT A..
8. Έλεγχος αξιολογήσεων..
9. 'Έλεγχος επιβεβαιώσεων κρατήσεων..

Β. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ

1. Διαφήμιση σε τύπο και περιοδικά..
2. Διαφήμιση σε δρόμο..
3. Διαφήμιση στο google..
4. Διαφήμιση ads..
5. Διαφήμιση face book..
6. Διαφήμιση σε bloggers..
Πωλήσεις..
7. Προώθηση μοναδικού story telling του ξενοδοχείου..
8. SEO και διάδοση του ξενοδοχείου σε travel bloggers..
9. Κατάλογοι e-mails σε εγγεγραμμένους ..
10. Κατάλογοι e-mails νέων πελατών..

Β. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ

1. Ενίσχυση των δεσμών των πελατών με το ξενοδοχείο..
2. Επιμερισμός ανωτέρω ευθύνης σε στελέχη..
3. Ανάπτυξη εσωτερικού δικτύου τηλεόρασης ..
4. Πρόσκληση πελατών για προβολή εμπειριών μέσω κινήτρων..
5. (συνέχεια) δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου χρηστών..
6. Μετατροπή off line εμπειριών σε on line..

Γ. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

1. Έρευνα ικανοποίησης πελατών με έντυπο ερωτηματολόγιο..
2. Έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω social media..
3. Δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένων από πελάτες..
4. Follow up πελατών ξενοδοχείου ..
Δ. ΣΧΕΔΙΟ
1. Σύνταξη στρατηγικού σχεδίου ενίσχυσης των πωλήσεων μετά από ανάλυση των συμπεριφορών των πελατών στο τέλος της χρήσης..
2. Ανάλυση των κρατήσεων..
3. Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις..
4. Θεσπίσατε δείκτες απόδοσης, πχ δωματίων, προσωπικού, τμημάτων, ομάδων πελατών, πλατφορμών πχ booking.com
5. Ανάλυση Ανταγωνισμού..
6. Ανάλυση Αγοράς..
7. Αναζήτηση νέων Αγορών.. //.. : Ανάμεσα σε άλλες δυνητικές αγορές δύο -τρείς από αυτές θεωρούμε υποσχόμενες.. όπως οι millennials, η πολιτιστική αγορά του ΚΠΙΣΝ και οι μαρίνες.. Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού..
8. e-commerce optimization..
9. Καινοτομίες, συνεργίες..
10. Αναβάθμιση website ξενοδοχείου www.nestoriohotel.gr
11. Νέα προϊόντα.. υπηρεσίες..
12. Ορισμός συντελεστών υλοποίησης σχεδίου..
13. Ορισμός εργαλείων υλοποίησης του σχεδίου..
14. Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του σχεδίου..
15. Προϋπολογισμός.. (χωρίς προϋπολογισμό ο σχεδιασμός είναι ανώφελος) ..
16. Εκπαίδευση..
17. Έλεγχος σχέδιο..

Ε. ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ MILLENNIALS

1. Strong Wi-fi..
2. Strong presence in the browsers..
3. Άρθρα για τον προορισμό Παλαιού Φαλήρου..
4. Άρθρα για δραστηριότητες στο τόπο προορισμού..
5. Φωτογραφίες του τόπου προορισμού..
6. Videos για τον προορισμό..
7. Face book..
8. Instagram..
9. Twitter..
10. On line check in..
11. On line taxi..
12.On line transport tickets..
13. Mobile Responsive Website..
14.Μοναδικές εμπειρίες σε προσιτές τιμές / / Value for money..
15.Ανακύκλωση..
16.Εξοικονόμηση ενέργειας..
17Θεματικά δωμάτια..
18. Αξέχαστη εμπειρία..
19. We act local..
20. Τοπική γαστρονομία εντός της επιχείρησης..
21. Τοπική γαστρονομία εκτός επιχείρησης..
22. Branding (δημιουργία οικίας εικόνας)..

ΣΤ. ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΠΙΣΝ

1. Program : "We art local"..
2. Strong presence of the brand of the hotel at the surroundings..
3. Άρθρα για τον προορισμό ΚΠΙΣΝ..
4. Άρθρα για δραστηριότητες στο τόπο προορισμού..
5. Φωτογραφίες του τόπου προορισμού..
6. Videos για τον προορισμό..
7. Ειδική προσφορά πχ. One way/back ΚΠΙΣΝ free transfer.. or welcome drink..
8. Συστάσεις για τοπική γαστρονομία..
9. Branding δημιουργία ειδικού έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού που θα συνδέει το κέντρο με το ξενοδοχείο..
10. Άνοιγμα λίστας e-mails πελατών/επισκεπτών..
11. Επαφές με τα τμήματα δημοσίων σχέσεων του ΚΠΙΣΝ και αποστολή προσφορών, τιμοκαταλόγων, εντύπων κλπ..
12. Επαφές με τα εποπτεύοντα υπουργεία Οικονομίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Δήμο Καλλιθέας.
13. Επαφές με τις δημόσιες και ιδιωτικές βιβλιοθήκες της Ελλάδος και του εξωτερικού και άλλα κέντρα πολιτισμού..
14. Ενδεχομένως διαφήμιση στο google (Ιταλία)
Σημ. Το ανωτέρω πρόγραμμα μπορεί να γίνει βάση συζήτησης και προβληματισμού για περαιτέρω κινήσεις marketing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου