To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Sal2

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο
• Τύποι πελατών και πώς να τους αναγνωρίζετε
• Ανάγκες πελατών και πώς να τις διαβλέπετε
• Βασικές αρχές επιτυχημένων πωλήσεων
• Σημασία της καλής γνώσης του προϊόντος για μια επιτυχημένη πώληση
• Ενσωματώνοντας το “up-selling” σαν μέρος της διαδικασίας του check-in
• Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές “up-selling” για την προώθηση δωματίων υψηλότερης κατηγορίας
• Χρησιμοποιώντας ελκυστικές περιγραφές δωματίων για να κερδίσετε τον πελάτη και να προχωρήσει στην κράτηση
• Πώς να αναγνωρίζετε ευκαιρίες για cross selling
• Η σημασία του cross selling για όλη την ξενοδοχειακή μονάδα
• Κερδίστε έδαφος μπροστά στον ίδιο τον πελάτη, χρησιμοποιώντας cross selling techniques.
Cross-selling techniques exist in almost every field. Cross-selling relates to sales activities that identify, suggest, and sell related items such as accessories or services to a prospective or existing customer. There are many different types of cross-selling, for example, if a customer is buying a laptop, the sales person might recommend a carrying case and/or extended warranty to go with that purchase. Other examples are mailings and on-pack messages that offer free samples or savings coupons of other products that are perceived as adding value to the initial purchase.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου