To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Hot6

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
•    Ο ρόλος του τμήματος οροφοκομίας.
•    Διαδικασία εισόδου υπαλλήλων του ξενοδοχείου στο δωμάτιο του πελάτη.
•    Καθαρισμός δωματίων , μπάνιων και κοινόχρηστων χώρων.
•    Διαδικασία μεταφοράς επίπλων.
•    Προσφορά νυχτερινής υπηρεσίας δωματίων.
•    Κανόνες κατάλληλης ενδυμασίας και εμφάνισης προσωπικού.
•    Διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται για τα χαμένα αντικείμενα.
•    Κανόνες χρήσης κλειδιών και καρτών των δωματίων.
•    Έλεγχος ορόφων από την προϊσταμένη του τμήματος οροφοκομίας.
•    Συμπεριφορά προσωπικού του ξενοδοχείου στους πελάτες.
•    Εξυπηρέτηση των V.I.P. προσώπων.
•    Σωστή χρήση χημικών και απορρυπαντικών προϊόντων.
•    Συνεργασία τμήματος οροφοκομίας με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου.
•    Επικοινωνία με ξένους πελάτες στην αγγλική γλώσσα.
•    Εκμάθηση βασικών αγγλικών λέξεων που σχετίζονται με το τμήμα οροφοκομίας.
•    Χρήσιμες εκφράσεις στα αγγλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου