To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Hot1

ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
  •  Επικοινωνία
  1. Βασικές Αρχές επικοινωνίας και συμπεριφοράς

  • Οργάνωση τμήματος επισιτισμού

  1. Η Τεχνική του σερβιρίσματος, χώρος και υποδομή, οργάνωση υπηρεσιών και καθαριότητα εστιατορίου – Mise en Place
  2. Γαλλική / Αγγλική ορολογία στο service
  3. Οι σχέσεις με την κουζίνα
  4. Art de la Table
  5. Κοστολόγηση – Τιμολόγηση menu

  •  Διαχείριση Ομάδων

  1. Η Αποτελεσματική διαχείριση ομάδων – τμημάτων
  2. Η Συνεργασία μεταξύ ομάδων – τμημάτων 
  3. Η Διαχείριση των παραπόνων και των συγκρούσεων
  4. Η Τηλεφωνική επικοινωνία

  • BAR

  1. Η Δυναμική του Bar
  2. Παρασκευή ροφημάτων και καφέ

  • Πωλήσεις & Δημόσιες Σχέσεις Ξενοδοχείου

  1. Οι Δημόσιες σχέσεις σε επιχειρήσεις
  2. Οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις 
  3. Οι V.I.P. πελάτες

  • Οργάνωση & Εξυπηρέτηση Υποδοχής

  1. Το τμήμα Front Office των ξενοδοχείων και πώς λειτουργεί
  2. Το τμήμα Housekeeping των ξενοδοχείων και πως λειτουργεί
  3. Ο Ρόλος του Groom – Bell Boy

  •  Κατανομή ρόλων ομάδας

  1. Η Αποτελεσματική διοίκηση προσωπικού
  2. Λειτουργία και ρόλοι στη διοίκηση προσωπικού
  3. Η σωστή επιλογή του προσωπικού
  4. Η Αξιολόγηση του προσωπικού